Wilt u contact met ons opnemen of ons bezoeken?

DIENST NA VERKOOP

Alle beginsels op deze pagina komen als aanvulling op onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Geen enkele bepaling van deze aanvullende beginselen kan de algemene verkoopvoorwaarden ter discussie stellen.

BELANGRIJKE HERINNERINGEN:

Ontvangst van de bestelling:
Bij het ontvangen van pakjes is de koper verplicht om de externe toestand van de pakketten grondig te controleren. In het geval dat er sporen van onjuiste behandeling duidelijk zichtbaar zijn, is het aan de koper om het voorbehoud betreffende de uiterlijke tekens van schade schriftelijk te melden op de bon, alvorens de pakketten te accepteren. Om ALTEREGO SA in staat te stellen zich te weren tegen de leveringsbedrijven die een fout hebben gemaakt, is de koper bovendien verplicht om alle schade aan het product die duidelijk verband houdt met het transport binnen 2 werkdagen na ontvangst hiervan te melden. Schade of gebreken aan het product die niet duidelijk verband houden met het transport kunnen binnen de wettelijke periode van 2 maanden worden gemeld, zoals bepaald in artikel 1649quater § 2 van het Burgerlijk Wetboek. Elke schade of defect dient schriftelijk of per e-mail aan de verkoper te worden gemeld (info@alterego-design.be).

Originele verpakking:
Alle originele verpakking dient te worden bewaard. Het kan de producten in geval van retourneren het beste beschermen.


Garantietermijn:
Al onze producten worden verkocht met een wettelijke garantie van 2 jaar. De garantie dekt fabricagefouten, verborgen gebreken evenals abnormale slijtage van een product.


De assemblage van de producten:
Het is belangrijk om de conformiteit van het product te controleren bij het uitpakken. Als u een defect opmerkt, monteer het dan niet en neem contact met ons op.


Recht van herroeping & retourneren:
U beschikt over een periode van 15 (vijftien) dagen vanaf de datum van ontvangst om een product terug te sturen dat u niet bevalt. Neem altijd contact met ons op voordat u iets terugstuurt.


CONTACT:

Voor elk probleem met betrekking tot de ontvangst van een bestelling, een defect aan een product of voor het retourneren van goederen, dient u vooraf contact met ons op te nemen. Onze adviseurs staan tot uw beschikking om de te volgen procedure uit te leggen. We doen er alles aan om u een passende oplossing en een hoogwaardige aftersales service te bieden.


RECHT VAN HERROEPING EN RETOURNEREN:

RETOURFORMULIER

We herinneren u aan het advies met betrekking tot de voorwaarden voor het retourneren van artikelen. Indien deze voorwaarden niet worden nageleefd, zal ALTEREGO het bedrag van de door de beschadiging veroorzaakte minwaarde bepalen en zal dit bedrag door de klant moeten worden betaald.

• Oorspronkelijke staat en in de origineel verpakking of een verpakking die op elke punt gelijk is aan de originele.
• Aanvraag tot retourneren binnen 15 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling.
• Ongemonteerd product.

Wij attenderen u erop dat het retourneren onder verantwoordelijkheid en voor rekening van de koper gebeurd.

P.S. In geval van annulering is het aan de klant om de producten te retourneren met vervoer naar keuze. Om klanten echter te laten profiteren van de onderhandelde prijzen, biedt ALTEREGO de service van zijn transportpartners aan. Dit impliceert in geen geval de verantwoordelijkheid van ALTERGO in geval van breuk of verlies van het geretourneerde pakket. De klant blijft zelf verantwoordelijk voor deze verzending.

In geval van een geschil met ons bedrijf, kunt u ook contact opnemen met de Europese Ombudsman via de website http://ec.europa.eu/odr

GARANTIE

Al onze verkochte apparatuur valt onder:

  • Wettelijke conformiteitsgarantie
  • Wettelijke garantie betreffende verborgen gebreken
  • Fabrieksgarantie van maximaal 2 jaar

Indien de garantie van toepassing is, verbindt ALTEREGO zich ertoe de defecte onderdelen, indien beschikbaar, kosteloos te vervangen. Let op, de garantie is niet of slechts gedeeltelijk van toepassing op de reparatie van schade die het gevolg is van een oorzaak buiten het object (bijvoorbeeld ongeval, schok, val,...), of van een fout van een klant als gevolg van een gebruik of installatie die niet voldoet aan de specificaties van de fabrikant, van een gebruik dat schadelijk is voor de juiste bewaring van het object, of van een commercieel gebruik.

Indien producten niet voldoen aan de informatie die wordt verstrekt tijdens de presentatie van de producten op de website of er verborgen gebreken blijken te zijn, worden ze vervangen of vergoed op basis van de beschikbaarheid van vergelijkbare producten en de voorkeur van de klant. Artikelen die onder een garantie vallen, worden alleen teruggenomen met een aankoopbewijs (factuur, rekeningoverzicht, kassabon, enz.).

Neem voor eventuele garantieproblemen contact met ons op met het bestelnummer bij de hand, en geef ons een nauwkeurige omschrijving van het probleem.